Wednesday, July 20, 2016

Jana pendapatan!

Ini merupakan satu peluang untuk mendapat pendapatan lumayan dan menikmati penjimatan kos elektrik dan minyak kereta serta ada manfaat untuk badan manusia..
 Teruskan membaca



La Genius Saver… Nama yang diberikan kepada sekeping kad bersaiz smartcard. Mungkin ada yang biasa mendengar mengenai kad ajaib ini… mungkin ada yang belum. Jadi terserahlah kepada anda kalau ingin mencuba. Sebab aku dah cuba, padan muka aku hahahaa..!!
Aku diperkenalkan kad ini oleh sepupu aku yang dah mula menjual kad ni di seluruh pantai timur. Yelah, macam korang semua, mulanya aku rasa ragu-ragu sebab kad ini dikatakan boleh menjimatkan penggunaan elektrik dan juga petrol/diesel untuk kenderaan. Sebagai seorang lulusan teknologi maklumat memang bukan senang nak percaya akan benda-benda ni. Semua nak fikir logik. Masalah yang aku sangsi pada mulanya ialah apabila kad ini dijual secara binary (berkembar) dan terdapatnya downline/upline dan kategori yang menjurus kepada MLM (Multi Level Marketing). Mana taknya, aku ni memang kurang ngam dengan MLM dan apa-apa produknya selagi aku tak nampak hasilnya. bagaimanapun untuk menyokong usaha sepupu aku, Aku try 2 keping kad. Sekeping kad boleh dibeli dengan harga RM120 dan kalau beli 2 keping kita dapat banyak diskaun dan harganya RM190.80 termasuk Gst. (Maaf, harga ni bergantung kepada ejen yang menjual, bukan harga tetap. Jadi jangan bergaduh pula dengan ejen yang menjual kalau harga lain ye? sebab dorang sudah tentu menanggung kos-kos tertentu yang kita takkan nak ambil tahu). 

  Ya, 2 keping tu aku gunakan satu untuk rumah (tampal kat kotak fius box) dan satu lagi untuk kenderaan pejabat aku Van Nissan Vanette (tampal pada penutup tempat mengisi minyak) sebab kerap keluar sana sini untuk urusan pejabat. Setelah mencuba selama beberapa bulan… hasilnya, ya memang benar ajaib… bil bulanan elektrik rumah aku yang selalunya berpurata RM280 sebulan selepas gunakan kad ini dah berkurangan kepada RM220 – RM230 sebulan. kira okay lah jugak. RM40-RM50 ringgit jimat tu… Van pejabat lagi best. kalau biasanya Isi Full satu minggu memang dah kena refill… tapi dengan LA Genius Saver boleh sampai 2 minggu dengan jarak perjalanan hampir sama. Tak payah kira dah tapi aku testimoni memang menjimatkan. Apapun, bergantung kepada CC Kenderaan. kalau yang jenis pickup atau 2.0 ke atas dengar cerita kena tampal 3-4 keping kad atau lebih. Ada juga kena tampal pada fius box eleltronik kenderaan sekali.
Tiga bulan lepas, sepupu aku bawa leader group dia (jay) ke opis aku untuk kenal-kenal. So, aku tanya kenapa kad ajaib ni dijual secara MLM? Rupanya untuk tujuan komisen kepada ejen sebab Pengasasnya yang menemui kad ajaib ni merupakan Tauke salah sebuah produk MLM. Sebenarnya banyak lagi produk LA Genius seperti Minuman, Detox dan produk-produk seperti Zhulian, Shaklee dan sebagainya. Tapi sebab mereka nak tumpukan pada kad, so… produk lain tak ketara sangat. Selain itu, aku diberitahu kad ini mempunyai chip telah dicas dengan ion negatif, dan inilah rahsia dan punca utama kehebatan LA Genius Saver. Korang carilah sendiri apa itu Ion Negatif dan apakah kesannya terhadap tenaga dan tubuh badan kita. Apapun Leader Abg Lee offer aku untuk join sebagai Leader. InshaAllah… untuk membantu rakyat dalam penjimatan… Rakyat???
Ini antara maklumat ringkas yang Leader LA Genius Saver hantar kat aku kat Whatsapp sebab aku ni malas sikit nak mencari bahan.
Bagaimana La Saver membantu anda berjimat:-
Elektrik ?
Selepas ditampal pada fius utama elektrik La Genius Saver akan mengeluarkan satu getaran yang akan membentuk gelombang yang membantu menyelaraskan gelombang voltan dan gelombang elektrik untuk menghasilkan gelombang yang stabil.gelombang yg dihasilkan tersebut juga berupaya untuk memampatkan lebihan tenaga supaya pembaziran tenaga dapat dikurangkan dan tenaga dapat dibekalkan dengan lebih efisen.
Petrol ?
Petrol adalah bendalir yang mempunyai atom yang sangat aktif yang menyebabkan kebocoran dan pembaziran berlaku apabila penutup tangki dibuka ketika.hendak mengisi minyak.La Genius Saver berfungsi untuk mengawal pembaziran melalui gelombang tenaga yg keluar dari kad.Gelombang dari kad dpt mengawal wap minyak keluar melalui penutup tangki dan memberi penjimatan hingga 30%.’
Okay… kalau ada antara korang yang nak beli kad ajaib ni… boleh la hubungi aku. Sebab HQ nya dekat je dengan tempat aku. Hahahahaa..!! tiada unsur paksaan atau rayuan… pandai-pandailah kita nak berjimat di saat Negara dalam keadaan dilema kewangan ni. Hidup mesti mau sengatttt..!!
Ooppsss…!! Kad LA Genius Saver tipu??? Ya, memang ramai yang cakap macam tu dalam facebook/forum/twitter/blog dan sebagainya (termasuk aku la dulu.. kikikihh..!!). Ada yang kutuk-kutuk lagi dengan teori-teori yang sakan. Lagipun produk kad saver ini ada banyak jenis di pasaran, pastikan ianya adalah LA Genius Saver dan dapatkan pengesahan dari HQ jika perlu. Kemudian kita cari personal blogger yang telah gunakan kad ni. Apa kata mereka? Hehehe.. jangan dengar cakap orang yang belum mencuba, dengar cakap orang yang dah mencuba. Okay? Untuk maklumat lebih lanjut…. layari laman web rasmi LA Genius Saver di livingactivegenius.com. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Komen